Helpdesk špecialista / pracovník technickej podpory

Bratislava, Bratislavský kraj - Helpdesk špecialista / pracovník technickej podpory Názov spoločnosti: UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o. Text inzerátu: Náplň práce: - riešiť prichádzajúce telefonáty a maily klientov UPC - pomáhať a navigovať klientov pri využívaní našich služieb a riešiť technické problémy (televízia, internet, pevná telefónna linka) - poskytovať komplexné informácie súvisiace so spoločnosťou - informovať o nových možnostiach v rámci ponuky - komunikácia s inými oddeleniami - plánovanie servisných výjazdov Výhody: - odborné technické a komunikačné školenia - prax v stabilnej medzinárodnej spoločnosti - práca v mladom priateľskom kolektíve - firemné akcie a teambuildingy - príplatky za nadčas - zamestnanecké zľavy za služby UPC BROADBAND SLOVAKIA s.r.o. - využívanie Multisport a Metro karty - možnosť home office po zapracovaní Kontaktovať zamestnávateľa:... - Trvalý pracovný pomer - Plný úväzok