Bratislava chce zaviesť nové prísne pravidlá na umiestňovanie reklamy v meste.20. okt 2021 o 14:28 TASR
BRATISLAVA. Ročný priemerný nárast teploty o dva až tri stupne Celzia, predĺženie periódy extrémnych teplôt na 30 z pôvodných desiatich dní, pokles ročných zrážok o päť percent či pokles hladiny Dunaja.Aj to sú najvýznamnejšie očakávané dôsledky zmeny klímy na území Bratislavy, ktoré pomenúva magistrát v navrhovaných zmenách a doplnkoch 07 územného plánu hlavného mesta. O ich schválení budú vo štvrtok rozhodovať mestskí poslanci. Má ísť o aktualizáciu územnoplánovacej dokumentácie hlavného mesta v oblasti rozvoja bratislavských mestských častí v možnosti obstarávania územných plánov zón. Taktiež v oblasti reklamných stavieb, dopravného vybavenia a zabezpečenia nových plôch pre nakladanie s odpadmi. Magistrát v dokumente hľadí aj na adaptáciu na zmenu...