Operačné stredisko riešilo za prvé mesiace viac ako 49-tisíc telefonátov.BRATISLAVA. Nové operačné stredisko Mestskej polície Bratislava, ktoré začalo fungovať v októbri 2021, muselo za prvé tri mesiace riešiť 49 254 telefonátov.Ide o volania verejnosti, ale aj následné hovory operátorov napríklad s policajtmi v teréne, či so záchrannou zdravotnou službou. Bratislavská mestská polícia o tom informuje na svojom webe."Samého ma prekvapil počet udalostí, ktoré musíme riešiť, nerátali sme s až tak veľkým počtom," skonštatoval zástupca veliteľa operačného strediska Imrich Hempfinger.Rastúci počet hovorov na tiesňovú linku 159 svedčí podľa Martina Králika z operačného strediska o dôvere obyvateľov.Mestská polícia sa podľa jeho slov stala pre mnohých ľudí prvým číslom, ktoré ľudia vytáčajú, niekedy to však môže byť na škodu."Volajú nám napríklad aj v prípadoch, keď...