Sieť Lidl sa drží myšlienky „byť čo najbližšie k zákazníkovi“, a preto začína pokukovať aj po lokalitách, ktoré boli preň doteraz neatraktívne.Upozornil na to SME. Lidl od začiatku obchodného roku 2021 (marec 2021) až do dnešného dňa otvoril 19 nových predajní, z toho štyri v Bratislave. Do portfólia siete pribudli aj nové predajne v Košiciach, Nitre či Trnave, ale aj v Tornali, Turčianskych Tepliciach či Turzovke.„Máme teda záujem otvárať predajne vo veľkých i menších mestách, našim cieľom je byť čo najbližšie k našim zákazníkom a umožniť im tak pohodlný a rýchly nákup každý deň za nízke ceny,“ potvrdil pre Aktuality.sk hovorca Lidla Tomáš Bezák.Zhrnul, že aktuálne majú 164 predajní, väčších či menších, vlastných aj nájomných, typizovaných a tiež atypov, v približne 100 slovenských mestách.
Reťazec chcel podľa jeho slov pokračovať v otváraní nových...