Personálný koordinátor

2022-03-25 09:27:31

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Baví ťa administratíva ale nechceš sedieť v kancelárii celý deň? Sú komunikácia a organizovanie tvoja parketa? Tak sa staň súčasťou úspešnej slovenskej spoločnosti s rodinnou atmosférou a rozvíjaj svoje schopnosti na pozícii Personálný koordinátor!- zodpovednosť za zverené projekty a rozbeh nových zákaziek

- komunikácia s klientmi a ich pravidelná návšteva v teréne

- vytváranie inzerátov pracovných pozícii a ich uverejňovanie na

príslušných portáloch

- analýza požiadaviek klientov a získavanie potrebných informácií o

pozíciách

- vykonávanie telefonických a osobných pohovorov s kandidátmi

- komunikácia so mzdovým oddelením

- zodpovednosť za prípravu administratívnych dokumentov pre

kandidátov (zmluvy,dohody, dodatky,-…)

- pravidelný reporting o pridelených projektech
Benefity a ďalšie výhody:
- motivujúce finančné ohodnotenie

- plná podpora nadriadeného pri zaúčaní

- flexibilný pracovný čas

- možnosť homeofficu

- auto na služobné účely
Informácie pre uchádzača:
Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, Váš životopis v slovensko, alebo v anglicko jazyku očakávame na nižšie uvedenej e-mail adrese. Prosím pripojte aj motivačný list, kde uvediete Vašu motiváciu pracovať na danej pozícii.V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov.

Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas k ich spracovaniu a uchovávaniu v personálnej databáze spoločnosti job solutions s.r.o., na dobu 6 mesiacov, v zmysle Zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a pre účely ďalšieho spracovania.

Požiadavky na zamestnanca



Minimálne požadované vzdelanie:
študent – stredná škola

Vhodné pre absolventov:
Áno

Vodičský preukaz:
B

Všeobecne požadované znalosti:
- skúsenosť v oblasti HR 1 rok

- komunikatívnosť, profesionálny prístup a

jednanie so zákazníkmi

- výborné prezentačné a komunikačné

schopnosti

- samostatnosť, proaktívny prístup

- organizačné schopnosti

- snaha nachádzať riešenia problémov

- orientácia na výsledok

- dynamická osobnosť

- vodičský preukaz – sk. B – aktívny vodič –

podmienkou

- ochota pracovať aj v teréne

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

KTO SME...Špecialisti v oblasti poskytovania služieb:

Personálny leasing

Personálny outsorcing

Recruiting a Executive search

Outsorcing HR činností vrátane spracovania miezd zamestnancov

HR poradenstvo, Audity

Dovoz pracovnej sily zo zahraničia Oblasť pôsobenia:
Činnosti agentúr sprostredkujúcich zamestnanie na dobu určitú Adresa:
HRQ SK s. r. o.
Svätoplukova II. 18892/2A
Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovenská republika
Kontaktné údaje:
Oľga Papačová
Svätoplukova II. 18892/2A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 08, Slovenská republika
Tel: +421903423396

Iné možnosti práce

Prejsť na inzerát
BAportal.sk © 2010-2020 | Všetky práva vyhradené | All rights reserved | BAportal.sk
user-mdbuilding-onewspaper-oshopping-basket