Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Baví ťa administratíva ale nechceš sedieť v kancelárii celý deň? Sú komunikácia a organizovanie tvoja parketa? Tak sa staň súčasťou úspešnej slovenskej spoločnosti s rodinnou atmosférou a rozvíjaj svoje schopnosti na pozícii Personálný koordinátor!- zodpovednosť za zverené projekty a rozbeh nových zákaziek
- komunikácia s klientmi a ich pravidelná návšteva v teréne
- vytváranie inzerátov pracovných pozícii a ich uverejňovanie na
príslušných portáloch
- analýza požiadaviek klientov a získavanie potrebných informácií o
pozíciách
- vykonávanie telefonických a osobných pohovorov s kandidátmi
- komunikácia so mzdovým oddelením
- zodpovednosť za prípravu administratívnych dokumentov pre
kandidátov (zmluvy,dohody, dodatky,-…)
- pravidelný reporting o pridelených projektech
Benefity a ďalšie výhody:
- motivujúce finančné ohodnotenie
- plná podpora nadriadeného pri zaúčaní
- flexibilný pracovný čas
- možnosť homeofficu
- auto na služobné účely
Informácie pre uchádzača:
Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, Váš životopis v slovensko, alebo v anglicko jazyku očakávame na nižšie uvedenej e-mail adrese. Prosím pripojte aj motivačný list, kde uvediete Vašu motiváciu pracovať na danej pozícii.V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov.
Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas k ich spracovaniu a uchovávaniu v personálnej databáze spoločnosti job solutions s.r.o., na dobu 6 mesiacov, v zmysle Zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a pre účely ďalšieho spracovania.
Minimálne požadované vzdelanie:
študent – stredná škola
Vhodné pre absolventov:
Áno
Vodičský preukaz:
B
Všeobecne požadované znalosti:
- skúsenosť v oblasti HR 1 rok
- komunikatívnosť, profesionálny prístup a
jednanie so zákazníkmi
- výborné prezentačné a komunikačné
schopnosti
- samostatnosť, proaktívny prístup
- organizačné schopnosti
- snaha nachádzať riešenia problémov
- orientácia na výsledok
- dynamická osobnosť
- vodičský preukaz – sk. B – aktívny vodič –
podmienkou
- ochota pracovať aj v teréne
Charakteristika spoločnosti:
KTO SME...Špecialisti v oblasti poskytovania služieb:
Personálny leasing
Personálny outsorcing
Recruiting a Executive search
Outsorcing HR činností vrátane spracovania miezd zamestnancov
HR poradenstvo, Audity
Dovoz pracovnej sily zo zahraničia Oblasť pôsobenia:
Činnosti agentúr sprostredkujúcich zamestnanie na dobu určitú Adresa:
HRQ SK s. r. o.
Svätoplukova II. 18892/2A
Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovenská republika
Kontaktné údaje:
Oľga Papačová
Svätoplukova II. 18892/2A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 08, Slovenská republika
Tel: +421903423396