Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
• Budeš mať pod palcom správu interného nákupného systému, v ktorom zabezpečíš všetko od pridávania artiklov cez spravovanie databáz až po zohľadnenie rôznych noviniek.
• Ako hlavná kontaktná osoba pre tento systém pomôžeš kolegom z iných oddelení pri problémoch a budeš sa ich snažiť vyriešiť.
• Do budúcna ťa bude čakať aj implementácia nového systému a budeš mať kopu možností na zlepšovacie nápady.
• Okrem nákupného systému budeš spravovať aj systém elektronickej aukcie a budeš komunikovať s jeho dodávateľskou spoločnosťou.
• V internom systéme na smernice budeš zavádzať zmeny týkajúce sa oddelenia technický nákup.
• Keďže si na oddelení technický nákup kolegovia vždy pomáhajú, v prípade potreby im pomôžeš napríklad s prípravou podkladov pre výberové konanie, či s obstaraním potrebného materiálu.
Ponúkaný plat (základná mzda):
1400 EUR
Upresnenie platových podmienok:
Nástupná mesačná mzda pri úväzku 40 hod./týž.: 1.400 € (možnosť navýšenia v závislosti od skúseností)
Garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve prvé tri roky.
Benefity a ďalšie výhody:
• Istotu stabilnej práce a k nej patriacu zaujímavú mzdu,
• garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve prvé tri roky,
• rovnakú mzdu pre mužov a ženy a zaplatenú každú odpracovanú minútu,
• pracovný pomer na dobu neurčitú,
• dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu,
• Lidl benefitný portál v ročnej hodnote max. 250€, z ktorého si ty vyberieš benefity z jednotlivých kategórií:
- ZDRAVIE - napr. Multisport karta, vitamínový balíček, darčekový poukaz do lekárne,
- RODINA - napr. darček pre čerstvých rodičov,
- KULTÚRA - napr. lístky do kina, darčekové poukážky na kultúrne podujatia podľa výberu,
- VÝHODNÝ NÁKUP – poukaz do kníhkupectva, Lidlshopu či zľavového portálu,
-Lidl MERCH jedinečná kolekcia oblečenia a doplnkov pre našich zamestnancov pripravená v spolupráci so známymi slovenskými firmami.
• príspevok na stravovanie v hodnote 4€/deň,
• bezplatný asistenčný portál ak potrebuješ psychologickú, právnu či finančnú pomoc,
• penzijné pripoistenie po 1 odpracovanom roku vo výške 200 eur/rok,
• možnosť absolvovať sabbatical po 5 rokoch v našej spoločnosti,
• občerstvenie na pracovisku, zdravé raňajky na začiatku mesiaca,
• vitamínový balíček a darček k narodeninám či k Vianociam,
• odmenu za odporučenie kandidáta,
• zľavy u našich partnerov.
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
21.4.2022
Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word
Všeobecne požadované znalosti:
• Máš ukončené aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou technického alebo obchodného zamerania. Si absolvent/ka? Táto pozícia je vhodná aj pre teba.
• Aktívne ovládaš nemecký alebo anglický jazyk. Nemecký jazyk je výhodou.
• Si prirodzene zvedavý a nebojácny človek a máš chuť sa neustále učiť a zlepšovať.
• Baví ťa komunikácia s ľuďmi.
• Máš technického ducha a baví ťa práca so systémami.
• Balík MS Office máš v malíčku.
• Vodičský preukaz skupiny B je veľkou výhodou v prípade zapracovaní či školení.
Charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť LIDL vstúpila na slovenský trh v septembri 2004, keď otvorila prvých 14 predajní. Vďaka dynamickej expanzii sa ich počet do konca roka zvýšil
na 39. Dnes tvorí jej obchodnú sieť po celom Slovensku 155 predajní, ktoré zásobujú 3 logistické centrá v Nemšovej, Prešove a Seredi.
Oblasť pôsobenia:
Maloobchod v nešpecializovaných predajniach najmä s potravinami, nápojmi a tabakom
Adresa:
LIDL Slovenská republika v. o. s.
Ružinovská 1E
Bratislava
Slovenská republika
Kontaktné údaje:
Kariérne možnosti na centrále
Ružinovská 1E, Bratislava, 821 02, Slovenská republika
Kontaktný email:
kariera@lidl.sk
Reagovať na ponuku