Podpora zákazníkov - možné pracovať aj z domu

2022-03-15 08:02:00

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
CPM vo svete existuje už od roku 1936, na Slovensku práve rozbieha nové centrum a vy môžete byť pri tom! Hľadáme človeka, ktorý chce byť súčasťou tímu Dyson.Ak hovoríte po holandsky, nemecky, alebo niektorým z nordicných jazykov, a k tomu aj anglicky, práca s počítačom vám nie je cudzia a máte záujem si rozšíriť portfólio skúseností, potom ste tu správne.Dyson je svetovým lídrom na trhu v oblasti dizajnu a technológie a pravidelne uvádza na trh výnimočné inovácie. Okrem rozširovania trhov, na ktoré dosahujú, neustále vytvárajú jasné nové produkty prostredníctvom rôznych oblastí. Ak ste pripravení na svoj ďalší kariérny krok, vyhľadávate výzvy a zo zmien ste nadšení, prihláste sa do nášho energického a motivovaného tímu zákazníckych služieb a predaja, aby ste mohli komunikovať s vlastníkmi niektorých z najinovatívnejších a najštýlovejších produktov Dyson na svete.Čo vás čaká• Stanete sa Dyson ambasádorom prostredníctvom vzdelávania vlastníkov a zákazníkov o technológii Dyson

• Uistíte sa, že poskytujete skvelý zákaznícky zážitok, aj keď sú zákazníci nespokojní a urobíte všetko pre to, aby ste rýchlo vyriešili akékoľvek problémy

• Plne porozumiete produktom a hodnotám značky Dyson a budete ich sprostredkovať

• Poskytnete spätnú väzbu a prehľad o kľúčových oblastiach, ktoré vedú k zlej skúsenosti vlastníka

• Zákazníkom ponúknete produkty najnovšej technológie alebo z iných kategórií

• Zapíšete dôvody, pre ktoré vás zákazník kontaktoval a zanecháte poznámky v záznamoch zákazníkov

• Budete dodržiavať všetky zákonné požiadavky a požiadavky klientov, napríklad GDPR

• Vybavíte prichádzajúce telefónne hovory a e-maily podľa potreby a v závislosti od dopytu

• Budete sa usilovať o riešenie už počas prvého kontaktu a riešiť rôzne otázky zákazníkov.

• Budete efektívni a produktívni, aby ste mohli poskytovať služby zákazníkom v rámci dohodnutých úrovní služieb na dosiahnutie cieľov

• Budete dodržiavať definované procesy a pravidlá zaobchádzania so zákazníkmi, dohodnuté so spoločnostou Dyson

• Použijete požadované systémy na vyriešenie zákazníckych problémov a urobíte ďalšie kroky podľa odporúčania

• Absolvujete potrebné školenia (interné a externé), aby ste si udržali vysokú úroveň kompetencií vo svojej práci
Benefity a ďalšie výhody:
**Možnosť práce na diaľku v rámci územia Slovenska alebo kancelárie so sídlom v Bratislave**Okrem toho, že budete súčasťou úplne nového a vzrušujúceho start-upu na Slovensku, ktorý pracuje v skvelom medzinárodnom prostredí? Ak budete pracovať v kancelárii, budete sídliť v našej novootvorenej kancelárii triedy A, veľmi blízko centra mesta. Miestna doprava vedie takmer vedľa našej kancelárie, v areáli je dostatok parkovacích miest a výborná občianska vybavenosť len pár minút od administratívnej budovy.Uznávame, že svet a práca sa posunula, preto ponúkame možnosť flexibilných pracovných príležitostí v rámci nášho pracovného modelu umožňujúceho office flex podporujúci nový a flexibilný spôsob práce na celom Slovensku.

Ak preukážete zručnosti a správanie, ktoré hľadáme a pripojíte sa k nášmu tímu, ponúkneme vám celý rad skvelých výhod, ktoré nás odlišujú od našich konkurentov, medzi ktoré patria:• Dátum nástupu: 4.5.2022

• Trvalá zmluva (na dobu neurčitú)

• Veľmi zaujímavý základný plat 16 500 EUR ročne

• Stravné poukážky 100 EUR mesačne (1 200 EUR ročne, bez príspevku zamestnanca)

• Príspevok na dochádzanie 50 EUR mesačne (600 EUR ročne na 100 % v kancelárii) alebo Príspevok na prácu z domu 50 € mesačne (600 € ročne za 100 % prácu z domu)

• Veľmi dosiahnuteľné bonusy, ktoré môžete kontrolovať

• Vynikajúca pracovná poloha a vybavenie

• Najlepšie aktivity a programy na angažovanosť ľudí vo svojej triede

• Pokračujúce školenia a rozvoj a príležitosť pre vás kultivovať novú a vzrušujúcu kariéru v prostredí s vysokým rastom

• Možnosť uchádzať sa o flexibilné pracovné príležitosti, či už 100% v kancelárii, 100% prácu z domu alebo hybridné riešenie po úspešnom absolvovaní skúšobnej doby.Ak chcete vedieť viac, sme pripravení sa s vami stretnúť...
Informácie pre uchádzača:
CPM International nediskriminuje na základe rasy, vierovyznania, farby pleti, etnickej príslušnosti, národného pôvodu, náboženstva, pohlavia, sexuálnej orientácie, rodového vyjadrenia, veku, výšky, hmotnosti, fyzických alebo duševných schopností, statusu veterána, vojenských povinností alebo rodinného stavu.Ak vás naša ponuka zaujala, pošlite nám váš životopis v ANGLICKOM jazyku.

Všeobecne požadované znalosti:
Čo hľadáme• Úroveň holandského, nemeckého, nórskeho, dánskeho, fínskeho alebo švédskeho jazyka C1 a vyššie + anglický jazyk B2 a vyššie

• Skúsenosti v odvetví služieb zákazníkom, ideálne v prostredí kontaktného centra

• Oddanosť, pracovitosť a nadšenie z poskytovania skvelých zákazníckych skúseností

• Mať schopnosť spojiť sa so zákazníkmi, vybudovať si vzťah a prejaviť empatiu

• Schopnosť jasne a efektívne komunikovať prostredníctvom písaného a hovoreného slova hlavného jazyka na úrovni C1 - C2 spolu s angličtinou na úrovni B2

• Vľúdnosť, priateľskosť a schopnosť kladenia vhodných otázok na zistenie potrieb zákazníka

• Ste prirodzený tímový hráč – veríme v podporu a rozvoj našich ľudí a chceme, aby ste rástli s nami a pomáhali nám rásť v našom podnikaní.

• Dobré organizačné nadanie a talent utriediť si priority v práci so schopnosťou pracovať pod tlakom

• Byť schopný robiť rozhodnutia na základe daných usmernení a situácie zákazníka s cieľom dosiahnuť najlepší možný výsledok pre zákazníka aj pre spoločnosť Dyson

• Flexibilita a schopnosť sa ľahko prispôsobiť zmenám, keďže ide o prostredie s rýchlym tempom

• Profesionalita, proaktívny a pozitívny prístup a ochota prijímať výzvy a čeliť im
Charakteristika spoločnosti:

At CPM, we create and deliver insight sales, marketing and customer experience strategies, wherever and whenever our clients, customers and shoppers can be influenced.At CPM international Contact Centres, our vision is to be the premier contact centre partner of choice, creating high quality customer experience and sales solutions that are boundary less, bespoke and boutiqueEstablished in 1936, CPM has been a mainstay in leading innovation in ever-changing industries by diversifying into new markets and capitalising on developing technologies.In the 1990s, CPM established its first Contact Centre focussed primarily on supporting sales inbound and outbound. In 2004 the main multilingual hub was opened in Barcelona to service clients from all over EMEA and we established a pedigree and reputation for delivering high quality customer experience solutions as well as sales.Today, CPM employs over 3000 people, delivering high end customer experience solutions in 71 markets in over 26 different languages 24/7. Adresa:
CPM International
Felip II, 108
Barcelona
Španielsko
Kontaktné údaje:
CPM Slovakia
Vajnorská 100, Bratislava, 83104, Slovenská republika

Prejsť na inzerát
BAportal.sk © 2010-2020 | Všetky práva vyhradené | All rights reserved | BAportal.sk
user-mdbuilding-onewspaper-oshopping-basket